Lyxlördag!

Gomorron (eller god förmiddag..)
 
Landar i soffan efter en lyxigt lugn lördagsstart..sovmorgon och nybakta scones med sötaste killen får mitt välmående att landa på hög nivå och ger en känsla av välbehag. 
I vanliga fall skuttar jag upp ur sängen tidigt, så att då och då ta sovmorgon känns sådär oförskämt lyxigt=livskvalitet! 
Skidor på tv och småfix hemma innan löparskorna tas på och jag springer iväg till jobbet för ett lagom långt jobbpass, fördelen med att jobba helg=trevligt OB-tillägg..
 
Solen skiner över Stockholm idag och ger en föraning om vad som komma skall..vackra våren på ingång..jag gillar vintern men våren är fantastisk med mera ljus och värme och all vacker växtlighet som kommer.
Jag säger bara tulpaner...tussilago...vitsippor..liljekonvalj...
 
Gårdagen bjöd på annorlunda träning med fokus på styrka, många muskler som jag inte visste fanns gör sig idag påminda..träningsvärk med stora bokstäver idag...jag gillar det, då vet jag att jag gjort något som kroppen behöver=utmaning och utveckling!
 
Ikväll blir det mellomys med tacos och soffhäng med min pärla=lördagslyx!
 
Hoppas du njuter av denna vackra dag, det gör jag!
 
Kram Linda
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Snorkkis:

skriven

I morgon utlovas +7 och sol - med sådan värme kommer vi nog snart att se gröna knoppar! Och kul med en till transportlöpare!

Svar: Det är ju helt underbart att det verkar vara vår på väg :)
LINDA

Kommentera här: