Måndagsmys!

Snipp snapp snut så var måndagen snart slut..
 
Veckan startade med en morgonjogg till jobbet och det var en fantastisk känsla att höra fåglarna kvittra och se dagen gry medan benen trummade på mot marken. Vårfeeling!
 
Jobbet flöt på och jag kände mig harmonisk = skön känsla. När jag är i balans krävs det mycket för att rubba mitt lugn, då har jag tålamod till 1000 och lotsar alla kunder rätt trots att de ibland kan vara lite småsura..
En äldre dam gjorde min dag idag då hon frågar mig " Är du alltid glad? Varje gång jag ser dig så ler du och det smittar verkligen ". Jag blev varm i hjärtat av att höra detta..
 
Efter jobbet styrdes stegen till mitt gamla favoritsushihak för mat och prat med en go vän. Jag var alltid där flera gånger i veckan tidigare så ägaren vet precis vad jag vill ha och vi pratar alltid lite om hur livet lever = trevligt! Numera bor jag på andra sidan stan så besöken blir inte lika täta, men då och då blir det allt och det är alltid lika gott.
 
Matlådefix, morgonrocksmys, te och fruktsallad avrundar dagen och jag är laddad för en ledig tisdag! Min chef sa med ironi att jag borde ligga i soffan och göra inget..det blir inget med det ;) Morgondagen fylls med frukostmys, välbehövlig och efterlängtad pratstund, test av nytt cafe för lunch, jogg på Djurgården, svettigt Crosstrainingpass och en fin kväll på hemmaplan i sällskap av finaste killen i världen <3
 
Lova att du tar hand om dig!
 
Kram Linda
 
 
 
Sushi är aldrig fel! Här är en bild från en sushilunch i gröngräset från i somras=mums!
 
 

Kommentera här: