Soffsöndag!

Hoppas ni har en superskön söndag!
 
Slog upp mina gröna ögon i Åtvidaberg i morse och kände hur skönt det var med en orörd söndag som väntade...
Efter en mysig frukost väntade en bilresa med rockmusik och världens finaste kille hem till Stockholm! Vi hade en jättemysig kväll igår med trevligt sällskap, tacos och melodifestivalmys. Tänk vad bra man mår med underbara människor omkring sig!
 
Vi kom hem lagom till OS-guldet! Vilka idrottare vi har, grymt!
 
Massa fix & trix här hemma har nu lett till att vi har ett nästan nytt vardagsrum med ny soffa och mer ordning, härligt!
 
Som ett avbrott i allt detta ska jag nu ta en promenad i det härliga vädret, att det är februari märks inte, 5 grader varmt här..jag njuter!
 
Ikväll blir det pizzabak och filmkväll, myyyyyyys!!
 
Ha en fortsatt underbar dag mina vänner!
 
Kram
Linda
 
Jag är såå lycklig över att jag har min underbara sambo, min familj och mina vänner <3
 
 
                                                                          

Kommentera här: