Vintermorgon!

 
 
 
Gomorron sötisar!
 
Vaknade upp till ett snöigt Stockholm, massa luddiga snöflingor far runt utanför fönstret och skapar mysig fredagsfeeling. Såå skönt att vara ledig idag känner jag, välbehövligt för kropp och knopp!
Idag blir det fokus på att ta hand om mig själv;fotvård och träning, cafélunch, klättring och thaimat med bästa sällskap känns som ett vinnande koncept. 
Vad gör du för att ta hand om dig? Kom ihåg, det finns bara en som du=var snäll mot dig själv och ge dig själv kärlek likaväl som du ger kärlek till andra.
 
Trots dagens väder så känns det som att våren är på väg, kan inte förstå vart tiden tar vägen..snart mars..Det vill till att njuta av dagarna för de svischar förbi..
Jag försöker att fokusera på att vara i nuet och njuta av det, se det fina i varje dag och varje stund. Kan tyckas tokigt, men har ett mantra jag rabblar för att få mig i balans och harmoni och det fungerar.
 
Ha en bra dag och njut av fredagsfeelingen!
 
Kram Linda

Kommentera här: