Fantastisk familjekväll!

Igår var jag och min sambo bjudna till min syster på middag..
Min pappa och bror var också där, så det blev ett riktigt kramkalas till att börja med!
 
En riktigt varm sommarkväll var det..
En kväll som jag kommer att minnas med ett stort leende!
 
Syrran bjöd på en vegetarisk meny och hon gjode det storstilat!
Såå mycket gott och såå mycket härligt prat om allt och inget..
Mysigt och mumsigt är en finfin kombination!
 
 
Ugnsbakade potatishalvor, veggieburgare, falafel, halloumi, underbar sallad, keso, broccoli..
Såå gott!!
 
 
Dessert!
Kladdkaka med supergod daimglass och finfint kaffe=en underbar middagsfinal!
 
Massa prat, massa skratt, kortspel och varma sommarvindar..
Ville inte att kvällen skulle ta slut!
 
Vid midnatt var vi hemma..
Jag somnade leende bredvid min söta sambo med en lyckokänsla ända ut i fingerspetsarna!

Kommentera här: