Löparkärlek..

Underbara löpning!
Vad vore livet utan den?
 
Kom nyss hem..
Galet svettig..
Galet nöjd..
 
Jag var på Medicinsk Fotvård tidigare idag för att få mina fötter ompysslade..
De tar en del stryk när man springer långt och mycket om man säger så..
Det fanns en och annan skavank..
Gick därifrån med ett bandage på ena tån..
Loppet jag tänkt springa ikväll kändes inte längre aktuellt..
 
Men..
Jag kan ju inte vara still..
Det är bara att konstatera att någon planterat myror i baken på mig..
Gav mig ut på en runda i sommarvärmen!
En mil är för mig en ganska liten sväng..
Så det fick det bli!
Bra musik och pigga ben..
Inte alls mycket känning av tån!
Lycklig Linda!
 
 
Nu har nya långklänningen åkt på och det är middag på gång!
Toppenfin onsdagskväll!!
 
Hoppas DU njuter av din kväll!
 
Kram Linda

Kommentera här: