Vikten av mål..

Mål!
Viktigt att ha tycker jag..
Utan mål vet man inte vart man ska..
Vet man inte vart man ska blir allt mest bara rörigt..
 
Jag har under 2014 satt upp distansmål för min löpning för att ha något att uppnå.
Det är verkligen toppen!
Målen sätts och jag uppfyller dem..
Underbar känsla..
" Just do it "
 
Startade denna sköna söndag med en tidig morgonjogg..
Börjar jobba 7:45, så ska man springa innan så får man gå upp tidigt..
Men det är det värt!
Känslan det ger mig att starta dagen joggandes är fantastisk och den består hela dagen..
 
 
Statistik har aldrig varit min grej...
Men med en sambo som älskar statistik så blir man såklart nyfiken..
Jag har insett det fina med statistik och för nu löplogg..
 
 
Dags att fortsätta morgonen med frukost i lugn och ro innan cykelskorna åker på och jag beger mig mot jobbet!
 
Ha en underbart skön sommarsöndag!
 
Kram Linda

Kommentera här: