Att nå sina mål!

 
 
 
 
Mål...
Viktigt att ha!
Både stora och små..
En plan behöver man för att nå sina mål..
Stor eller liten..
 
 
Jag har mål!
För både det ena och det andra!
Smått och stort..
Det kompletterar varandra!
 
Jag sätter upp mål med min träning månadsvis..
Tack vare att min sambo visade mig statistikens spännande värld..
 
Idag satt månadens sista löppass och därmed månadens mål som ett smäck!
Härlig känsla!
 
Planen för att nå mina träningsmål..?
Jag bara kör!
Känner inte efter om jag orkar eller inte..om det regnar eller blåser..om jag är seg..
Nej, har jag skrivit i kalendern att jag ska springa en mil då gör jag det!
 
" Just do it "
 
 
Nu ska jag mysa med frukost och njuta av denna mysiga måndag!
Gör det du också!
 
Kram Linda

Kommentarer:

1 Anette Stransky:

skriven

Du är bar för go och en mycket energisk person och det finns inga negativa zoner runt dig. Blåst, regn eller ork, bara att ge sig iväg. Det gillar jag mycket med dig.
Själv håller jag på att träna upp min andningsförmåga med proppar i båda lungorna och det är lite jobbigt vid ansträngning, men nu kan jag gå långa promenader, om jag inte går för fort och jag känner att det går framåt, trots allt.
/Anette

Svar: Härligt att höra att du kämpar på! Heja dig!Tack för dina fina ord :)
LINDA

Kommentera här: