I have a dream!

Drömmar..
Klart man ska ha drömmar..
Man ska följa sina drömmar..
Våga!
Satsa!
Chansa!
Följa sin magkänsla..
 
Jag drömmer om en karriär inom det jag älskar..
Träning!
Hälsa!
Friskvård!
 
Vill föreläsa..
Om vikten av att ge sina barn sunda matvanor redan från start..
Om vikten av en bra självkänsla..
Om att allt är möjligt!
 
Vill jobba som cykelinstruktör..
Tänk känslan av att sätta sig på cykeln framför en klass förväntansfulla träningsglada och ge allt..
 
Vill utbilda mig till löpcoach..
Tänk känslan av att coacha människor till framgång, helt efter deras egna önskemål..
 
Vill hålla kostkvällar..
Tänk känslan av att sprida matglädje och kunskap till människor som nyfiket tar till sig av allt..
 
Vill jobba för en sund syn på livet..
För vikten av balans..
Sprida budskapet att ett sunt liv inte stavas diet eller tokträning..
Ett sunt liv bjuder på lite av allt..
Balans!
Harmoni!
 
Hur når jag mina mål?
Jag måste börja någonstans!
I augusti utbildar jag mig till cykelinstruktör på SAFE med målet att börja instruera på SATS under vintern.
I höst drar jag igång med mina kostkvällar!
Början på något nytt..
Början på något bra!
Början på vägen till mitt mål!
Att leva min dröm..
 
" If you can dream it, you can do it "
 
 

Kommentarer:

1 Jennie:

skriven

Roligt att höra Linda.
Jag brinner för samma saker som du, och ser mig själv i framtiden också jobba/föreläsa och kost och hälsa.
Heja dig!

Svar: Härligt! Heja dig! Heja oss!
LINDA

Kommentera här: