Lyckad lunchdate!

Vilken mysig lunchdate jag var på idag!
 
Efter en lugn och härlig förmiddag med långfrukost i morgonrock åkte dagens outfit på och jag styrde stegen till sta´n!
 
Mötte upp min syster för prat och mat..
Det var ett tag sedan sist, så det var väldigt kul att ses igen!
 
Vi lunchade på ett ställe som heter For Friends som har ett salladskoncept jag gillar:
 
° Sallad, tomat, gurka ingår
° Väljer bulgur eller pasta
° Därtill 5 val av saker som:
fetaost, ägg, keso, bönor, nötter, avocado, mozarella, falafel..
och en hel del annat..
Risk för beslutsångest!
° Valfri sås 
° Nybakt bröd
 
 
 
Skapade en smarrig sallad som mättade magen fint!
Prat och mat ledde till tomma fat..
 
En kaffe på syrrans kontor avrundade lunchdaten..
När jag styrde stegen hemåt kände jag att detta får det bli repris på snart igen!
 
Lördagslycka!!
 

Kommentera här: