Lycklig löpartjej!!

 
Hej sköna söndag!
 
Hur njuter du av denna dagen?
Jag kom nyss hem från dagens löpning och sitter nu leende och mumsar min broccolisoppa!
24 km löpning gick som en dans!
Underbart när man känner att man kan springa huuur långt som heslt..när allt bara flyter på..
Alla dagar känns det inte så!
Därför är det ännu viktigare att njuta av dessa dagar som går galant!
 
Igår sprang jag en runda på 13 km och det kändes som jag hade lim under skorna..
Frustrerande!
Men inget att bry sig om eller att fastna i..
Ett träningspass då och då som känns segt är ok!
Känn dig då stolt över att du gör det!
 
Idag kändes mina ben lätta och jag tänkte på allt och inget under de drygt två timmar som jag var ute och sprang..
Toppen för både kroppen och knoppen!
Välmående!
 
Njut av dagen och le mina vänner!
Kram Linda
 

Kommentera här: