Nyvaken..

 
 
Gomorron!
 
Hoppas din dag startat lugn och fint...
 
Jag skuttade upp för en stund sen och gav mig ut på morgonjogg med rock i lurarna och leendet på läpparna..
Kom tillbaka hem..
Insåg då att jag tagit nyckeln utan "blipp" till porten med mig..
Man behöver den för att komma in före kl 6..
Klockan visade halv..
Vad göra?
 
Jag sprang en runda till!
Lösningsorienterad..
Tillbaka vid 6 och då kom jag in..
Lärt mig en läxa..
Tänk innan du går hemifrån Linda!
Har du allt du behöver med dig..?
Kan bli lite småtokig på mig själv ibland..
 
Det kommer bli en toppentisdag!
Först frukost i morgonrock..
Sen jobb..
Ikväll får vi besök av söta Sofie, Jimmys syster, som ska förgylla tillvaron här ett par dagar = såå mysigt!
 
Önskar er alla en underbar dag!
 
Kram Linda

Kommentera här: