Morgonsol!

Gomorron solstrålar!
 
Hoppas din dag startat behagligt och humöret är på topp, detta blir en toppentorsdag!
 
Lika fin färg som dessa tulpaner hade solen som gick upp när jag var ute på min morgonjogg idag...
Här pratar vi lycka! Underbar start på dagen..
 
 
 
Så här såg gårdagens middag ut..
Morotssoppa med färskosttopp och broccolichips!
Smakade bra och gjorde magen mätt och belåten..
Soppa är en favoriträtt för mig, så enkelt och så gott!
Jag brukar göra soppa på det jag har hemma..
" Man tager vad man haver "
 
I denna skapelse hamnade det morötter, lök, buljong och kryddor...
Kokade detta och sen ner i mixern..
Tärnad quornfilé åkte ner och det hela värmdes på..
Upp i en skål och så topping på det!
Mumselimums!
 
Satt med datorn mest hela kvällen igår..
Instuderingsfrågor till det vi lärde oss på kostrådgivarutbildningen förra veckan..
Kul och intressant!
När jag sätter mig med detta ämne, som jag tycker är väldigt inspirerande, så rinner tiden iväg utan att jag märker det..
Det ska verkligen bli kul med en ny utbildningsvecka med start på måndag!
 
 
Det fick bli ett glassigt avslut på dagen..
Äpple och kanel måste typ vara gifta...? Passar såå bra tillsammans!
 
Dagen idag bjuder på plugg, jobb och veckohandling..
En vanlig vardag..så himla härligt!
 
Jag tänker njuta av denna dagen med ett stooort leende, gör det du också!
 
Kram Linda

Kommentera här: