Laddar!!

Hej!
 
Hoppas din dag startat fint och fredagsfeelingen infunnit sig!
 
Jag myser med frukost efter en skön morgonjogg på raska ben..
Härligt att känna sig stark såhär dagen före Stockholm Marathon!
 
Det finns säkert lika många sätt att ladda för ett marathon som det finns marathonlöpare..
 
Jag har aldrig sprungit marathon innan och har säkert en hel del att lära mig..
Men jag kör på känsla, tar till mig av en del av råden som florerar, men lyssnar mestadels på mig själv och min egen magkänsla!
 
Idag är det en laddardag!!
Massa gott att äta, ingen mer motion och tid tillsammans med människor som förgyller mitt liv=vinnande koncept!
 
I min uppladdning ingår det godsaker som..
 
Har du testat denna?
SÅ god!
En nackdel med den..
Den tar slut alltför fort!
 
Ha en underbar dag!
Kram Linda

Kommentarer:

1 pilla:

skriven

Lycka till imorgon och det låter som en härlig laddardag!

Svar: Tack :)
LINDA

Kommentera här: