Marathonmys!

 
Gomorron världen, vilken underbar dag!
Gomorron världen, det är Stockholm Marathon idag!!
 
Regnet smattrar mot rutan..
Jag sitter vid frukostbordet med ljus tända och löparoutfit på..
 
Det kommer bli en grymt bra dag idag!
Jag kommer få göra det jag älskar (läs springa) och jag kommer få göra det lääänge..
Jag kommer få vara ute i ett uppfriskande sommarregn..
Jag kommer att få träffa en massa glada människor!
 
Ikväll kommer jag att få träffa min pappa!
Det blir då middag med de två killar som betyder mest för mig och som förgyller mitt liv!
Lyxlördag med andra ord!
 
Laddad med massa energi och glädje kommer jag att bege mig mot Stockholm Stadion om några timmar och bara njuuuuta av allt!
 
Lycka till alla ni andra som springer Stockholm Marathon!
 
Önskar er alla en lyxig lördag med massa leenden inblandade!
 
Kram Linda

Kommentera här: