Snart är det dags..

Gomorron!
 
Solen skiner och jag med den!
Kom nyss in efter min morgonjogg och har en skön känsla i kroppen..denna dagen kommer att bli toppen!
Sista riktiga passet innan Stockholm Marathon..imorgon ska jag bara ut och lattja runt 5 km för att sträcka på benen!
 
Hur känns det då..?
Det känns bra!
Känner inte efter så mycket utan jag bara kör!
Det finns oerhört många sätt att ladda för ett långlopp har jag insett när jag googlat runt efter tips..
Jag har tagit till mig av några tips, men kommer att gå mycket på min egen magkänsla..
Måste testa min egen strategi!
Våga lita på att det jag gör är rätt för mig och kommer fungera!
Jag har taktiken att dela upp loppet i fyra block om en mil vardera, sen bara beta av ett i taget..
Det kommer bli superspännande och jag ser fram emot lördagen!
 
Men idag är idag..
Idag är det jobb som gäller och ikväll blir det tacos på hemmaplan med min pärla till sambo!
 
Hur njuter du av din torsdag?
 
Ha en superskön dag och kom ihåg att LE mot alla du möter (inkluderat din egen spegelbild i spegeln)!
 
Kram Linda
 
 
 

Kommentarer:

1 Anders:

skriven

Kör järnet på lördag nu och njut av ett härligt lopp.

Svar: Det ska jag göra :)
LINDA

2 Ninni:

skriven

Lycka till på Marathon!

Svar: Tack :)
LINDA

3 Chatrine:

skriven

Jag är säker på att just ditt sätt är det bästa sättet för dig.
Jag är också säker på att leendet kommer vara på plats hela vägen. Dela med dig av din fantastiska energi och njut av stämningen.

Lycka till! ❤️

Svar: Jag ska njuta :)
LINDA

Kommentera här: