STOLT!!

 
Jag har sprungit mitt första marathon idag!
Att få göra det i vackra Stockholm = underbart!!
Det gick galet bra och jag är såå nöjd!
 
Kom just hem och har landat i soffan med mellanmål..
Sambon lovade lyfta upp mig ur soffan om en stund..
Ganska stel i nuläget..
 
Men vilket lopp!
Vilken glädje!
Vilken fest!
 
Hade som drömmål att komma i mål på 3:45!
Klockan landade på 3:33:25 och plats 259!!
Så stolt över mig själv!
 
Loppet igenom var det positiva tankar i huvudet och fina ben!
Känslan när man kommer över Västerbron andra gången och plockar typ 150 löpare..oslagbart!
Känslan när man kommer in på Stockholm Stadion efter 42 km och bara spurtar i  mål...LYCKA!!!
 
Jag har kört mitt eget race med träning efter eget tycke och kosten likaså..
Laddat på mitt sätt..
Det var ett framgångssätt!
Känns toppen att få bevis på att det jag gör fungerar!
 
Nu ska jag smälta detta och landa..
Sen väntar nya lopp och nya utmaningar!
 
Kram på er!
 
 
 

Kommentarer:

1 Ninni:

skriven

Otrolig placering, jag är över-impad!

Svar: Tack söta du :)
LINDA

2 Anonym:

skriven

Grymt imponerad

Kommentera här: