Bio..

Gomorron!
Hoppas du startar höstdagen mysigt ♥
Jag ska snart mysa med frukost, tända ljus och musik innan jag ger mig ut på en långjogg ♥
 
Igår var jag och min sambo på förhandsvisning av filmen " Chef " på Biograf Park här i Stockholm.
Jag gillar bio..och förhandsvisningar är alltid något speciellt tycker jag ♥
Mysväder, bästa sällskap, bra platser, popcorn och film = myskväll ♥
Filmen var verkligen bra!
Bra skådisar, bra story och bra budskap, humor och tänkvärd = sevärd!!
Så mitt tips är att gå och se den när den kommer ut på bio om ett tag!
 
Idag fyller jag dagen med må bra-saker ♥ 
Mysfrukost, jogg, fotvård ( minst sagt välbehövligt för mina löparfötter...),
kaffe med en vän och senare middag med en annan vän 
och test av en för mig ny restaurang = spännande!
Mysdag ♥
 
Det känns att nu är det höst!
Halsduk, vantar och snart mössa fram..
Jag tycker att hösten är härlig ♥
Det gäller bara att komma ihåg det där med mer kläder...
 
Skapa din egna bästa onsdag och må gott ♥
 
Kram Linda ♥
 
 
 

Kommentera här: