Födelsedag!

I tisdags firade jag min födelsedag med en ledig dag ♥
Väcktes av min Jimmy och myste lite innan han åkte till jobbet ♥
Sen låg jag kvar i sängen och kikade på tv en stund..
Livskvalitet ♥
Sen..
Långfrukost i morgonrock med känslan av lyx av att vara ledig ♥
Långjogg i höstsolen förgyllde min förmiddag ♥
 
Mumsade gröna muffins till lunch..
Hur gott som helst ♥
 
Eftermiddagen tillbringdes hemma med tända ljus, kaffe och choklad ♥
Testade denna goding! Mycket smak av kaffe och härlig 70%-ig choklad ♥
 
Höstpromenad med musik i lurarna startade kvällen och det var fantastiskt skönt ♥
 
När jag kände att jag höll på att sakna sambon så mycket att det började bli ohållbart ringde det på dörren..
 
Där står killen jag älskar ♥
Största blombuketten, största paketet och med middag ♥
 
Underbar höstbukett ♥
 
Favoritmat till födelsedagsmiddag ♥
 
Underbar kväll med god mat, bästa sällskap och fina presenter ♥
 
I paketet..
En ny mixer!!!
Jippie!!!!
Min förra sa ju upp sig förra veckan, så denna present var perfekt ♥
 
Somnade lycklig med ett leende på läpparna ♥
 
 

Kommentarer:

1 Elvira | ELVIRA.FITNESSGURU.COM:

skriven

Grattis i efterskott!

Svar: tack :)
LINDA

Kommentera här: