Härliga fredag!

Hej härliga höstdag ♥
 
Hoppas du mår toppen i kroppen och knoppen ♥
 
Fredagen för mig so far..
Mysmorgon ♥
Långjogg med ett stort leende på läpparna ♥
God lunch med tända ljus och regnsmatter mot rutan ♥
Tänk egentligen vad lite som krävs för att må bra och känna lycka ♥
 
Alltså...
Dessa muffins som jag hittat på är gudomliga..
Jag var bara tvungen att baka dem till lunch idag också ♥
 
Igår var vi och handlade på Maxi och möttes av detta..
Kan tycka det är väl tidigt faktiskt..
 
Jag älskar julen ♥
Men..
Den kommer i december..
Så jag tänker vänta med julfeelingen ett tag till..
Typ en månad!
Sen ska det mysas för fullt ♥
Vi åker till Puerto Rico 6-14/12, så vi får julmysa desto mer när vi är hemma ♥
Ska bli underbart att njuta av semester och värme med mitt ♥
 
Ska trotsa regnet och ge mig ut på en härlig höstpromenad strax ♥
Sen väntar fredagsmys för hela slanten!
Tacos och Idol med sällskap av världens vackraste ♥
Kan inte önska mig mer..
Lycklig Linda ♥
 
I helgen blir det jobb på Blueberry NK, kika förbi på en smoothie vet jag!
Bio imorgonkväll och restaurangbesök på söndag, jo jag tackar ♥
 
Take care of you ♥
 
Kram Linda♥
 
 

Kommentera här: