Torsdagsmys!

Gomorron toppentorsdag ♥
 
Startat dagen underbart med en morgonjogg och lååååångfrukost ♥
Om en stund ska jag ta mig till SATS för ett pass Crosstraining
= döden för musklerna = toppen för kroppen ♥
 
Idag är jag ledig så jag tänker mysa och ladda batterierna inför helgens jobb!
Jag tycker om att vara ledig i veckan, känns lyxigt ♥
 
Igår träffade jag en vän jag inte mött på länge ♥
Vi fick till ett kort med innehållsrikt och intressant möte!
Framtiden känns spännande ♥
 
Bra energipåfyllning ♥
 
Efter detta möte styrde jag stegen till Södermalm och restaurangen Angry Diner för middag!
Trevligt sällskap av min vän Mia gjorde det till en fin kväll ♥
God mat och mysigt ställe som jag rekommenderar!
Kommer ta med mig sambon hit framöver ♥
 
 
 
Skapa dig en toppentorsdag och må gott ♥
 
Höstkramar Linda ♥

Kommentera här: