Att kasta in handduken..

Hej på er ❤️
 
Hoppas du haft en fin dag & njuter av den härliga kvällen 😃
 
Min dag startade tidigt med frukost redan vid 5 😋
Kände mig inte så frukostsugen..
Redan där ringde det en varningsklocka..
Men jag tystade den och styrde stegen till jobbet!
Började jobba och kände ganska snart att jag inte var mitt vanliga jag 😁
Ingen direkt lust till något, frusen, seg i kroppen, ingen aptit..
Alltså när jag inte är matsugen, då är det något som inte stämmer 😂
 
Fick sluta en stund tidigare och tog mig hem..
Sega steg..
Fick tvinga i mig lunch innan jag intog soffläge..
Sov en timme 😊
 
Sen kom sambon hem ❤️
Småprat i köket i sällskap av en enorm tekopp & en å annan nysning..
 
En kort promenad för att få lite luft kändes som ett marathon 😁
Så ok, jag förstår!
Det var helt klart rätt att kasta in handduken & gå hem från jobbet tidigare 👍
Dags att lyssna på kroppens signaler!
Hoppas jag är piggare redan imorgon, för detta är tråkigt 😁
 
Jag ville pyssla om mig lite extra så jag bakade scones, gjorde te & tände ljus 😊
Vardagslyx, livskvalitet, guldkant på tillvaron ❤️
Det piggar upp även en sjukdag 😃
 
 
 
Hur tar du hand om dig när du är sjuk?
För det är ju såå viktigt att göra det!
Ta hand om sig ❤️
De finns bara en av oss och det är vi ❤️
Kasta in handduken när magkänslan säger det 👍
Handduken kan du plocka upp igen när det passar 😊
 
Skapa en mysig kväll med saker du mår bra av ❤️
 
Kram Linda ❤️
 

Kommentarer:

1 Marja - Baka Sockerfritt:

skriven

Krya på dig! Lät som att det blev rätt mysigt iaf med scones!

Svar: Tack fina du :) Jag har inget aptit att tala om när jag är sjuk, så då fjäskar jag med mig själv & bakar scones... ;) Det slinker ju liksom alltid ner :)
LINDA

Kommentera här: