Lördagslyx!

Ljuvliga lördag ❤️
 
Hoppas att du liksom jag njuter av denna underbara lördag ❤️
 
Jag skuttade upp tidigt imorse för att få tid att sitta ner & mumsa frukost riktigt länge 😋
Uppladdning för att springa Women's Health Halvmarathon 👍
 
Jag bakade scones & dukade fram mumsiga pålägg & bryggde kaffe 👌
Sen satt jag där länge och bara hade det bra 😋😋
 
Lyxfrukost ❤️
 
Loppet gick bra & jag sprang det leende 😃
Kul med ett lopp bara för tjejer 👍
Att svenska eliten står bredvid en på startlinjen gör inte saken sämre 😉
Pigga ben & ett lätt sinne, det är känslan som stannar i mitt minne 😊
Istället för  medalj får man ett smycke vid målgång & det tycker jag är ett toppenbra initiativ 👍
Hur ofta använder man medaljerna man får liksom?
Det armband jag fick förra året har jag använt flitigt & årets halsband kommer bli använt!
 
 
Om en stund kommer en go vän hit för en härlig myskväll 😃
Vi ska göra sushi, prata en massa, se film & mumsa glass!
Lördagslyx 👌
 
Min sambo är borta över helgen & då ser jag till att fylla tomrummet han lämnar ❤️
Galet vad tomt det är utan honom..saknar honom massor ❤️
Men imorgonkväll är han här igen ❤️❤️
 
Hoppas du lyxar till lördagen och njuter av den, för den är härlig ❤️
 
Kom ihåg att ge dig själv ett leende varje gång du ser dig i spegeln ❤️
Du är grym 👍
 
Kram Linda ❤️
 

Kommentera här: