Vi är fina!

Hej härliga läsare ❤️
Hoppas din Valborg varit vacker & full av glädje 😃
 
Jag är sämst på att vara sjuk 😁
Blir helt tokig av det 😝
Så just tokig har jag känt mig idag!
Ingen energi, ingen aptit, bara långsamt...
Nej, nu får det vara nog 😜
Imorgon är det jag som är frisk 👍
Te och choklad känns som bra botemedel, så det mumsar jag på nu 😋
Inte sugen på något i matväg alls, så det är tur det finns choklad 😂
 
När min sambo kom hem från jobbet satt jag i köket och tyckte synd om mig själv..
Jo, jag kan vara låg & nere..när jag är sjuk blir jag som en liten lort..
En stor kram värmde mig & jag mådde genast bättre ❤️
" Du är fin, det vet du va " , de orden fick mig att le 😊
" Jag känner mig inte fin " blev mitt svar denna sjukdag..
" Man behöver inte känna sig fin för att vara fin " svarar Jimmy då ❤️
De orden gjorde min dag ❤️❤️
 
Tänk på det om dina tankar ger dig negativa känslor!
Du behöver inte alltid känna dig fin för att vara fin..
Du ÄR fin ❤️
Alltid ❤️❤️
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Krya på dig😍 beundrar dig för dina kloka ord trots att du är sjuk.

Svar: Tack ❤️Nu mår jag äntligen bättre 😃
LINDA

2 Anonym:

skriven

Beundrar dig som är så positiv trots att du är sjuk💞

Svar: Tack :) Det hjälper alltid att vara positiv tycker jag :)
Kram!
LINDA

Kommentera här: