En fin tisdag!

Gokväll 😊
 
Hur mår ni? 
Hur har dagen varit, denna 1:a december? ⛄️
 
Jag kan inte annat än le stort när jag ser tillbaka på dagen 😃
 
Skuttade upp tidigt & drog på varma varianten av träningskläder 👍
Promenad med julmusik i öronen fick mig att vakna till=underbart 💜
 
Destination var min fina vän Linnea för massage och frukost 😃
Massage för min löparkropp alltså..😬
AJ😱
Men såå nödvändigt 👍
 
Efter en timmes massage dukades frukostbordet!
Saffransscones, philadelphiaost, marmelader, frukt och kaffe i galet fina muggar 😋
 
 
 
Vilken morgon alltså 👌
 
Därefter blev det en promenad till stan för en lunchdate med en annan vän 😃
Åsö Bageri, där jag brukar äta frukost, var valet av lunchställe idag!
Man kan välja sin egna sallad & det konceptet gillar jag 👌
Min sallad smakade bra & jag blev härligt mätt och nöjd 👍
 
Sallad, fetaost, sojabönor, keso, broccoli 😋
Gott bröd med philadelphiaost till 👍
Efter denna härliga lunch sprang jag till jobbet 🏃
 
Nu..
Tända ljus, stoooor tekopp & choklad 😋
 
Ett bra avslut på en fin dag 🌸
 
Snart dax att sova för att ladda ny energi för morgondagen 👍
 
Kram Linda 💜
 
 

Kommentera här: