Pepparkaksmys!

Hej på er ❤️
 
Så var det tisdag och dags att ladda för en toppendag 😃
Hur har du startat din dag?
 
Jag smög ut tidigt på en promenad med julmusik i lurarna 👍
Gick in på bageriet och köpte frukostfrallor på hemvägen 😋
Sen..
Långfrukost typ ett par timmar 👌
Bra start på dagen 👍
 
Solen skiner här i Stockholm idag och det piggar verkligen upp!
Man blir allt glad av den där krabaten ☀️
 
Idag blir det lite xtrajobb på Ica, så snart dax att springa dit 🏃
För mig funkar det väldans bra att springa till och från jobbet 👍
Tidseffektivt och ett bra sätt att koppla bort och ladda energi 👊
 
Igår hade jag och J julmys med pepparkaksbak här hemma på kvällen 😃
Julmusik och doften av pepparkakor..
Mysfaktor hög ❤️
Sen la vi oss i soffan och lyssnade på julmusik tills vi somnade 😉
Det behövs inga större saker än så för att skapa välmående ❤️
 
 
Pepparkaksbak för mig tar mig tillbaka till barndomen..
Mamma hade gjort största pepparkaksdegen,
vi bakade för glatta livet, åt massa deg, kavlade alltför tjockt,
småtjafsade lite syskon emellan,
pappa kom på slutet och skulle hjälpa till..
och kavlade megatjocka pepparkakor..
" Då tar ju degen slut någongång " 😂
 
Nu är det dags att skapa egna jultraditioner med min egna familj ❤️
Min älskade J ❤️
Jag trivs med det ❤️
 
Har ni bakat några pepparkakor än? 😋
 
Ha en toppentisdag och kom ihåg: leenden smittar 😃😃
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: