Härlig helg!

Gomorron 😃
 
Sitter här vid frukostbordet och njuter av en väldans lång frukost...😋
Tänker tillbaka på helgen med ett leende 😃
Det blev en såndär bra helg 👍
En härlig helg som gav energi 💪
 
Startade den med ett pass på löpbandet efter jobbet i fredags!
Innan kände jag mig lite seg i benen..
Men väl på bandet sprang timmen iväg 😂
Kan vara ett tips till er..
Ibland kan hjärnan lura en och säga att man är trött och överväga att hoppa över träningen..
Testa att trotsa och gå iväg på din planerade träning ändå 😃
När du väl kommer igång så går det ofta galant 👏
 
Sambon hämtade upp mig efter träningen och vi drog och handlade 😃
Massa kassar & 2 flaskor god dricka senare så åkte vi hemåt!
Vi åkte vägen förbi vår kommande lägenhet för att se hur det går med bygget..
Det gör framåt 👍
Känns galet kul & spännande att vi 2016 kommer flytta in i VÅR lägenhet 😃
 
Såhär ser det ut nu..
 
Finns en del kvar att göra 😉
 
Fredagskvällen bjöd på tapas och gott vin innan vi somnade som stockar efter en intensiv jobbvecka 😊
 
 
 
Att sova tills man vaknar..
Såå skönt det är ibland 😃
 
Efter sovmorgon startade vi lördagen med goda mackor till frukost 😋
På ytterdörren hängde en påse frukostbröd som jag beställt från "By the Bakery"
Gott pålägg, gott kaffe & bästa sällskapet förgyllde denna frukost ❤️
 
 
Med energidepåerna fyllda och med några pussar från sambon gav jag mig ut på långjogg 😊
Underbart väder och pigga ben gjorde ett underbart pass 👌
 
Efter träning skriker kroppen efter mat!
Jag köpte sushi till oss och vi mumsade med god aptit 😋
 
 
Det var ju Alla ❤️-ans Dag i lördags ❤️❤️
Jag tycker man ska sprida kärlek alla årets dagar ❤️❤️
Men visst är det fint med en dag som denna ❤️❤️
 
Vi åkte till stan för middag på vår favoritrestaurang på kvällen 😋
Det blev en fin kväll 😃
Dock lärde vi oss att vi framöver ska lämna bilen hemma..
Galet svårt att få parkering..
Tålamodsprövande 😝
 
God mat och mitt ❤️ förgyllde denna middag 😃
 
 
Vi avrundade kvällen hemma på mysigt vis ❤️
 
 
När jag vaknade igår och såg att klockan nästan var 9..
Oj 😂
Sovmorgon igen 😉
Sköööönt 😃
 
Bakade scones & njöt av en härlig frukost 👌
 
 
Ett underbart löppass i solen förgyllde dagen & sen blev det mys hela dagen 😃
 
Soffläge med en bok 😃
 
En god middag 😋
 
Massa härligt te, underbar choklad och en film med min älskling avslutade helgen ❤️❤️
 
Hoppas DU haft en fin helg som gett dig energi 😃
Nu kör vi en ny underbar vecka 👍
 
Kram Linda ❤️
 
 
 

Kommentera här: