Smått å gott-bröd!

Gomorron 😊
 
Tisdagmorgon 😃
Ny dag och nya möjligheter 💪
 
Hoppas din dag startat härligt 😃
 
Jag startar dagen lugnt..
Frukost..
Lång frukost 😃
Ger kroppen tid att vakna..
Såå skönt 👍
 
Jag ska jobba ikväll 😃
Därför behövde jag fixa något gott att äta på rasten!
Hmmmm..
Bröd är alltid gott och smidigt att mumsa 😃 
Så det fick bli ett morgonbak 😃 
 
Jag blandade ner lite smått och gott av det som fanns hemma..
 
1 dl havregryn
1/2 dl naturellt proteinpulver
2 msk linfrön
2 tsk bakpulver
2 tsk fiberhusk
1/2 tsk örtsalt
finklippt sallad
finhackad gurka
finhackade tomater
( ca 1 dl hackade grönsaker totalt )
1 äggvita
1 dl vatten
 
Jag blandar alla torra ingredienser, tillsätter resten, rör om och låter stå 5 min.
Klicka ut 4 små högar på en plåt.
Grädda 22 min på 175 grader.
 
Klart 😃👍
 
Färgglada frallor 😃
Pålägg känns överflödigt på dessa, massa gott inbakt liksom 😉
 
Jag tycker om känslan av att veta att ett gott mellis väntar framåt kvällen på jobbet 😃
 
Fortsatt frukostmys en stund till är det som gäller här ☕️
Sen blir det en stund i löparskorna med musik och löparleendet på 😃
Testade att springa med dubbar på skorna igår och det kändes bra 👍
 
Hur förgyller du denna toppentisdag? 😃
 
Nu gör vi detta till en grymt bra dag 😃👍
 
Kram Linda ❤️
 

Kommentarer:

1 GoForFit:

skriven

Så gott! :D

sv: Tycker jag absolut att du ska göra! :D Superbra idé ju!

Svar: Ja, de var mumsiga :)
LINDA

Kommentera här: