Tankar om livet..

Det är lördagkväll 😊
Jag sitter i soffan i lägenheten jag delar med min sambo ❤️
Det har snöat hela dagen..
Jag har mest varit inne..
Ledig 😃
Bortsett från ett rejält cykelpass så har det varit en lugn lördag 👍
En riktig energiboost 👌
 
Mätt och belåten är jag 😃
Tacomiddagen smakade extra bra efter urladdningen på cykeln 😃
Tacos alltså..
Går det att tröttna? 😂
 
En bra film i soffan satt fint som sällskap till maten 😊
Därefter mera soffmys med mitt ❤️
Ett par koppar te och choklad som lyxigt kvällsfika 👌
Alltså chokladen från Pralinhuset..
Det är kärlek det ❤️
Detta är en av mina favoriter: 70% choklad med lättsaltade nötter ❤️
Finns en variant med 85% kakaohalt, den är till och med stråt vassare 👌
 
Imorgon en ny ledig dag 😃
Sovmorgon, långfrukost, cykelpass och tapasmiddag med goda vänner planerat 👍
En supersöndag 👌
 
När jag tänker tillbaka..
Sisådär 10 år..
Jag trodde aldrig då att det skulle gå att må såhär bra..
Mitt så kallade liv då och livet nu..
Som natt och dag!
Tacksamhet till 1000 över detta faktum!
Livet är härligt 😊
Jag mår bra 😊
Det går att ta sig ur en ätstörning 👍
Mycket jobb och mycket slit för att slippa denna skit..
Men sååå värt allt jobb när man kommer i mål 👍
Visst..
Jag tror att man får se sig som en nykter anorektiker..
Jag vill och tänker se till att hålla mig nykter!
 
Känslan av att ha en kropp som orkar LEVA 😃
Känslan av att äta regelbundet 😃
Känslan av att "våga" äta saker som tidigare sågs som förbjudna 😃
Känslan av att känna LIVET 😃
Jag gillar't 😃
 
Det är med en fin känsla i kroppen jag säger tack för denna lyckade lördag 😃
Känslan i kropp och knopp...?
Lycklig, tacksam och harmonisk 😃👍❤️
 
Framtiden och livet, här kommer jag 💪
 
Det finns de som ifrågasätter..
Det finns de som kritiserar..
Varför bry sig om dem?
Tro på dig själv 👍
Tro på det du gör 👍
Tro på dina val 👍
Lev ditt liv som du vill ha det 👍

Kommentera här: