Halloncheesecake!

Jag bakar vidare..
Testar..
Smakar..
Mumsar..
Leende 😃
 
Idag bakade jag en halloncheesecake 😋
 
 
Mumsade denna till mellanmĂ„l 👍😋
SĂ„Ă„ gott 😋
FrĂ€scht, gott och mĂ€ttande = perfekta mellanmĂ„let 👌
 
Halloncheesecake 
 
1 dl havremjöl
1 msk kokos
1 msk steviaströ
2 msk osötat Àppelmos
 
Blanda allt till en deg & tryck ut den i en liten springform, min mÀter 10 cm i diameter.
Jag tryckte upp degen pÄ kanterna, dÄ jag tycker det blir fint sÄ.
GrÀdda 15 min pÄ 175 grader.
LĂ„t svalna av.

Till fyllningen tog jag:
250 g lÀttkvarg
1 dl frysta hallon
1 msk steviaströ
1 krm vaniljpulver
1 tsk kakaonibs
 
Vispa ihop detta med elvisp.
Fyll pajskalet med detta och stÀll i frysen i en timme innan servering.
 
 
 
Denna goding kommer jag att baka om och om igen det vill jag lova 😃
 
Nu Àr det dags för mig att dra till jobbet!
Önskar er alla en underbar kvĂ€ll 😃
 
Kram Linda ❀

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Mm ser ljuvligt gott ut!

Svar: Den var riktigt hÀrlig :)Kommer bakas om Ä om igen!!
LINDA

2 SofiaMaria:

skriven

Ser gott ut ^^

Svar: Den var smaskig :)
LINDA

Kommentera hÀr: