På hemmaplan!

Hej fina bloggläsare 😊
 
Hoppas måndagskänslan är på topp & du njuter av dagen 💞
 
Jag har landat hemma efter en lugn och mysig helg på Åland 😊
Vi tog båten dit i fredags och sen bjöds vi på två vackra dagar på denna trevliga ö 👌
Trevligt sällskap, tält, god mat, utflykter, min älskling & några steg i löparskorna = bra helgmix 👍
 
Även om man har det superduperbra på bortaplan så älskar jag att komma hem ❤️
Så tacksam över att jag trivs så bra i Stockholm i vår lägenhet och med tillvaron här ❤️
 
Denna dagen... 😊
Lugn start med morgonjogg på pigga ben 👊
God frukost med hur mycket tid som helst till mitt förfogande 👌
Lunchfix och matro 😃
 
Ugnsstekta quornfiléer med tomattäcke och färsk sparris 👌
 
Nybakta frallor förgyllde lunchen 😋😋
 
Återigen förundrad över hur gott man kan laga med små medel 😋
 
Nu skiner ☀️
Ska mumsa lite fika innan jag styr stegen till stan 😋
Bakat en ny variant på cheesecake 😋
Blev den bra så dyker receptet upp här snart kan jag lova 👍
 
Det vankas långpass i löparskorna idag 🏃
Sisådär 3 mil 👊
Ska få sällskap av min löparkompis Johan 😃
Springer ofta ensam, men på långa pass är det trevligt med sällskap 👍
Bra uppladdning inför Stockholm Ultra Marathon som jag springer 8 augusti 👊
 
Ikväll lugn och ro med sambon, soffan och den serie vi börjat följa 😃👍💞
Måndagsmys 💞💞
 
Imorgon blir det en syskondag då jag ska umgås med syster å bror 💞
Mysigt ska det bli 💞
 
Känns som en bra start på denna härliga vecka!
 
Njut av denna vackra dag & ta tillvara på varje tillfälle att LE 😃😃
 
Kram Linda 💞💞
 
 

Kommentera här: