Att koppla av..

Sitter i köket..
Tända ljus..
Fågelkvitter utanför..
Solen gömmer sig bakom molnen..
En sådär skönt kravlös kväll..
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Magen mätt efter en härlig pizzamiddag 😋
En kopp kaffe & två smaskiga bollar avrundade fint 👌
 
Nu då..?
Ska man göra något nu eller?
 
Får man bara vara...?
Är det ok? 
JA 👍😃👊
 
Jag har haft svårt att koppla av så länge jag kan minnas..
Rastlös..
Dåligt tålamod..
Vill aktivera mig..
 
Jo..
Fortfarande så lyser tålamodet med sin frånvaro 😂
Rastlös kan jag bli!
Aktiverar mig gör jag gärna 😃
 
Men..
Jag kan koppla av också!
Och det..
Det är ett stort framsteg för att vara jag 👊
Att kunna koppla av..
Att bara vara..
Alltså..
Det är väldans skönt ibland faktiskt 👌
Det är en viktig sak att göra 👊
Den där balansen vet ni ❤️
Balansen där vi mår bra ❤️
Där kropp & knopp får lagom av allt 💪
Man tränar, man vilar, man äter, man är social, man har egentid 👍
Den balansen..
Den börjar jag hitta ❤️
 
 

Kommentera här: