En lång dag!

Hej på er 💞
 
Hoppas din torsdag bjudit på en massa fint 💞💞
 
Jag har just satt mig hemma i köket efter en låååång dag..
 
Startade dagen toppen med en mysig frukost med en vän på cafe 😋
Massa skratt och prat kombinerat med mumsig frukost är guldkant på vardagen tycker jag 👌
 
Kan varmt rekommendera en frukost på Åsö Bageri 👍
Prisvärt som tusan, gott, mysigt och trevligt 💞
 
Efter denna energiboost styrdes stegen till jobbet!
En trevlig dag där med mera skratt och prat 😃
 
Denna färgglada låda mumsade jag till lunch 😋
 
Quornfärs, wokgrönsaker och kikärtor..
Ibland är det enkla det goda 😋
 
Kvällen har jag tillbringat på Ica med jobb nummer 2 😃
 
Sprang hem efter jobbet 🏃
Magiskt att springa genom sommarkvällens vackra Stockholm 💞
 
Nu lite mackor innan jag somnar gott 😃
 
Laddad för en finfin fredag 👏👏👏
 
Ta hand om dig & LE mot livet 💞💞
 
Kram Linda 💞💞
 

Kommentera här: