Saker som ger mig energi!

Gomorron solstrålar ☀️
 
Tidig tisdagmorgon och jag hoppas du vaknat med ett leende 😃
 
Dagens ämne i träningsbloggsutmaningen är : Saker som ger mig energi!
 
Så jag tar och radar upp mina bästa energisaker 👍
 
Jag får energi av:
 
God, bra och färgglad mat 😋
Springa 🏃
Cykla 💪
Skratta 😃
Vara med min sambo ❤️
Träffa vänner 😃
Soffhäng med en bok eller film 👍
Positiva tankar 👍
Solen ☀️
( Jag ser den varje dag, molniga dagar så finns den ju där ändå,
fast bakom molnen 😃 )
Musik 🎶
 
Jag väljer att tänka positiva tankar, det ger så oerhört mycket mer energi 💪
Negativitet stjäl energi och det har jag inte råd med 😁
Jag vill ju ha all energi jag kan få för att må som bäst 💪
 
Jag energiboostar livet med leenden 😃
Finns nog inget som smittar så som ett gott skratt 😃😃
Skratta så ofta du kan, lovar att det ger energi 👊
Oroar mig så lite som möjligt, för det ger inte energi, bara tar..
Ser ljust på livet och har och inställningen att allt löser sig 👍
Det är mitt sätt att tanka energi det 👊
 
 
 
 
 

Kommentera här: