Guldkant på tillvaron!

Gomorron solstrålar ☀️
 
Hoppas du vaknat upp glad till denna toppentisdag 😃
 
Jag myser med långfrukost och laddar för en långjogg i det härliga vårvädret 👌
 
Igår hade jag en såå mysig måndag ❤️
 
När jag avrundade dagen i köket med tända ljus, te, jordgubbar & chokladglass..
Ja..
Då kände jag mig galet glad, harmonisk & lycklig ❤️
En känsla att bära med sig & minnas ❤️
En känsla att återkoppla till vid tillfällen som inte känns lika harmoniska 👍
 
Men åter till måndagen..
 
Ledig måndag helt i min stil blev det..😃
Långfrukost 😋
Långt cykelpass 👊
Härlig lunch 😋
Tid att bara vara på eftermiddagen..
Sconesbak & lyxmellis 😋
En härlig promenad i vårkvällen 😃
Tid med sambon ❤️
Dagsavslut med jordgubbar & chokladglass 😋
 
Små saker som förgyller tillvaron och gör det hela till en härlighet ❤️
Så jobbar jag 😉
Ta tillvara på de små guldkornen i vardagen och gör varje dag så bra det bara går 😃
Njut av nuet!
Gör det du gillar!
Ditt liv & dina val!
 
Bjuder på lite bilder från gårdagen..😃
 
 
Nu är det tisdag & det kommer bli en toppendag 😃😃
Ha det bäst!
Kram Linda ❤️

Kommentera här: