Känslosamt..

Hej på er 😃
 
Det har inte varit så mycket aktivitet här på bloggen i veckan..
Mycket jobb och annat har tagit min tid & uppmärksamhet..
Men nu är det en ledig period som kommer & därmed mera blogg 👍
 
Hoppas DU startat denna ljuvliga lördag underbart ❤️
Vi tog sovmorgon, sov tills vi vaknade & bara log när klockan då visade 8:30...😂
Frukost med nybakta frallor, levererade till dörren av företaget "By the Bakery", kaffe och bästa killen mittemot vid köksbordet, det är livskvalitet ❤️👌
 
 
Det var en känslofylld fredagskväll för mig..
Sprang hem från jobbet på lätta steg med en härlig känsla i kroppen, ledig 5 dagar kändes toppen 😃
Hemma så drog jag på svart klänning, tände ljus, satte på relaxmusik, inväntade sambon ❤️
En stund senare kom han hem & att få en stooor kram och få höra orden " Jag älskar dig ", den känslan ❤️❤️
 
Vi åt tacos & såg på film på kvällen, skön avkoppling 👍
" I taket lyser stjärnorna " blev kvällens filmval..
En känslofylld film som tog mig tillbaka till tiden då min mamma gick bort i cancer..
Det blev en del tårar där i soffan igår..
Men det kändes ändå bra på något sätt..
Att ligga där nära min älskade Jimmy..
Känna känslorna över den tiden i livet komma över mig..
Det fick mig att bli påmind över hur oerhört tacksam jag är över livet ❤️
Tacksam över att jag lever, att jag har Jimmy, att jag har mina fina vänner, att jag njuter av livet varje dag ❤️
 
Igår somnade min farfar in ❤️
Han har varit svag ett tag och nu var det dags för honom att flytta till himlen ❤️
Detta besked fick mig också att känna att man ska ta tillvara på varje dag i livet..
Inte ta det för givet..
Njuta av sina dagar ❤️
Fånga dem ❤️
Sprida glädje omkring sig ❤️
 
Vila i frid farfar ❤️
 
Massa känslor & tankar..
Men känner ett lugn inom mig..
Jag är här, jag är nu..
Livet är vackert ❤️
Livet är en gåva ❤️
Vårda det väl ❤️
 
Nu ska jag snöra på mig löparskorna & ge mig ut 😃👍
 
Ha en underbar dag 😃
 
Kram Linda ❤️
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vilken härligi ställning du har till livet💞

Svar: Tack :)
LINDA

Kommentera här: