Livet från den ljusa sidan!

Gomorron solstrålar 😃
 
Sitter och myser vid frukostbordet...
En härlig frukost efter ett skönt cykelpass startar min dag underbart 😃
Sambon bortrest över dagen och jag ska iväg och jobba 👍
 
På tal om jobb..
Fredagar i vår matbutik = massa kunder & lååååååånga köer!
Jag som kassörska får träffa massa fredagsstressade människor 😂
På tal om stress..
Vi hade extrema köer igår!
Att kika på folk som köar är intressant..
Varför ser många så sammanbitna ut?
Se stunden i kön som ett tillfälle att andas, kika mailen, tänka på hur härligt livet är, ringa en vän 😃
Bara fantasin sätter gränser!
 
Hade en härlig kund igår som får verka som ett bra exempel!
Han kommer fram till min kassa, plockar upp varorna och ska betala...
Jag småpratar ofta med kunderna och så även nu 😃
Han berättar att han hunnit lyssna på en halvtimmmes podcast i kön 👍
Vad härligt säger jag 😃
Då berättar han att han lyssnar på " Humorpodden " och därför stått & småfnissat i kön 😃
Underbart ju!!
Ett exempel att ta efter!!
Se livet från den ljusa sidan 😃
Skratta åt saker som går fel, pusta inte över att köa, ta tillvara på tiden 😃😃
 
Ha nu en underbar lördag!!
 
Kram Linda ❤️
 
 

Kommentera här: