Måndagsmysigt!

Gomorron ❤️
 
Regnet smattrar mot rutan och jag myser med frukost denna mysiga måndagsmorgon 😋
Såå skönt med en lugn morgon efter några dagar med jobbpass att passa! 
Idag jobbar jag kväll och börjar kl17 = hela dagen ledig 👍
Ska ägna den åt saker jag mår bra av ❤️
Långfrukost, långjogg i regnoutfit, pizzalunch, tystnad, telefondate med en go vän ❤️
Det är de små sakerna som förgyller livet ❤️
 
Många fokuserar på saker man inte kan påverka..
Som att det regnar..
Hur många gånger har man inte hört att folk klagar på regnet..?
Men hallå..
Regn = vatten!
Regn är inte detsamma som att det är en skitdag!
Den uppfattningen kan iallafall jag få när jag lyssnar på människor omkring mig..
Se bortom regnet, se tjusningen i det, känn att du lever där i regnet 😃
Paraply är en bra uppfinning 👍
Solen finns där bakom molnen och i väntan på den så lever vi även idag ❤️
Låt inte saker som du inte kan göra något åt påverka hur du mår!
Le 😃
Låt ditt leende smitta av sig ❤️
Livet är härligt även i regn 😉
 
Ha en underbar dag & fånga den ❤️❤️
 
 
 

Kommentera här: