Vikten av frukost!

Frukost ❤️
Jag älskar frukost ❤️😋
 
Den förgyller liksom varje dag 😃
 
Jag vill gärna sitta ner och äta frukost i lugn & ro..
Lääääänge..
Det är livskvalitet för mig ❤️
 
Idag vaknade jag av ☀️som strålade in genom fönstret 😊
Småpratade med sambon ❤️
Sen startade jag dagen med en cykeltur i ☀️
 
Jag hade stämt träff med två av mina vänner för en frukostdate 😃
Alltså kombinationen härliga vänner och underbar frukost 👌
 
Nybakta scones, goda pålägg, grekisk yoghurt,
mango, massa olika toppings i form av müsli, nötter, frön, honung, kanel, te, kaffe ❤️
Prat om allt och inget, men mest om livet i stort, skratt och frukostmumsande = lycka ❤️❤️
 
Tiden rann iväg!
På något konstigt sätt gör den alltid det när vi ses 😉
Men jag cyklade leende iväg till jobbet efter denna underbara frukost  ❤️
 
 
 
 
Vad äter du till frukost? 
 
Hoppas du har en fin kväll 😃
Imorgon är det frukostdags igen 😋
 
Kram Linda ❤️
 
 

Kommentera här: