Lördag med ett leende!

Lördag med en ständigt leende Linda 😃
Så sammanfattar jag gårdagen 👍
Underbart att lägga sig på kvällen och inte ens kunna räkna till alla leenden jag bränt av idag 😃
 
Startade dagen i löparskorna 🏃
Magisk start på dagen och såå energiboostande 👍
Sprang förbi bageriet på hemvägen och köpte frukostbröd 😋
Konditorn&Bagarn i Hökarängen, kom ihåg det namnet & besök det snarast 👏
Toppenbröd, mysig lokal och trevlig personal 😃
Långfrukost med sambon i soffan med en film vart förmiddagens aktivitet = underbart 👌
 
Efter en härlig frukost tog vi på oss och promenerade till stan för att möta upp ett par fina vänner för lunch!
Kallt som 17! Men härligt att se ☀️
 
Lunchen blev på det nystartade Hälsocafet 👍
Ett mysigt ställe med underbar personal och en fantastisk meny 👌
 
Jag valde att göra min egna sallad 😃
Passar mig perfekt 👍
Det blev en goding med zucchininudlar, Oumph, avocado, keso, bönor,
fetaost, oliver och grönsallad 😋😋
Såå galet gott 👊
 
 
 God mat, massa skratt och prat och kvalitetstid med människor jag tycker om ❤️
Livet ❤️
 
Sprang sen vidare till jobbet och hade en trevlig kväll där 😃
 
Kallt ute hindrar inte mig från att springa, så det blev såklart ett löppass hem efter jobbet 🏃
Bra musik, massa kläder och ett leende tog mig hemåt 😃
 
Avrundade kvällen med te, tända ljus och choklad 😋😋
 
En leende lördag full av små söta saker som förgyller tillvaron och skapar livskvalitet 💜
Det är dagar som dessa som gör mig så lycklig och tacksam över livet 💜💜

Kommentera här: