Rätt väg!?

 
Fredag betyder skoldag för min del 👍
Pluggar till Kost&Träningskonsult, om jag inte berättat det 😃
 
Det är galet vad mycket det finns att lära sig alltså!
Jag tyckte jag hade bra koll på detta med träning, kost, kropp & knopp..
Men..
Jag har bara börjat skrapa på ytan av detta stora berg!
Men..
Såå galet spännande, utmanande och intressant 👊
Jag vill lära mig 😃
Tålamod är inte min starkaste sida, men den sidan jobbar jag på & kämpar för att lära, lära, lära 👊
När jag är klar med utbildningen 3 juni 2016 ska jag kunna en massa mera än nu 👍
 
Tidigare har jag bara gasat på..
En bra egenskap ibland att bara köra!
Men..
Viktigt att bli medveten om när det är läge att bromsa..
När det är läge att stanna upp!
Läge att fundera..
Läge att ändra riktning..
 
Vart vill jag?
Vart är jag på väg? 
Är det rätt väg?
Eller ska jag ta den där andra vägen istället? 
Kunskap gör att nya dörrar öppnas, att man får aha-upplevelser, att man blir klokare..
Spännande att se vart denna resa tar vägen tycker jag 💜
 
Nu är min lunchlåda i magen och jag är laddad för en eftermiddag med massa ny kunskap 👌
 
Hoppas DU njuter av fredagen och känner att den väg du följer är rätt väg för just dig 💜
 
Kram Linda 💜
 

Kommentera här: