Trevlig tisdag!

Gokväll alla ni ❤️
 
Hur mår ni?
Hoppas tisdagen bjudit på en massa härligt 😃
 
Jag har haft en toppentrevlig tisdag fylld av glädjeämnen 😃
 
Då jag inte kom i säng förrän halv två inatt..( lite "Alfons Åberg-syndrom" över mig 😂) så var jag trött när klockan ringde vid 6 😝
Men skuttade upp & satte igång att fixa frukost 👍
För vid 7 ringde min vän Carro på dörren och vi startade dagen med en mysig frukost 👌
Bakade det brödet som är nuvarande favoriten hos mig, recept fick ni imorse, bara såå gott 😋
Några mackor, kaffe och smoothie senare var vi båda pigga och glada 😃
 
Promenad till stan och telefonsamtal med en vän förgyllde förmiddagen, likaså ett styrkepass i gymmet 👊
Vid 12 mötte jag upp en härlig vän för lunch 👍
 
Vi gick till Prime Burger, nyfikna på deras hamburgare 😃
Vilken lunch det blev!!
Massa tid, massa prat, massa skratt, mumsig mat, gott kaffe & så glass på det 👌
 
Jag åt en bönburgare California Style = med fårskort/avocado/inlagd rödlök = såå gott 😋
Senare blev det ett par koppar kaffe och glass till efterrätt 👍
 
En lunch jag minns med ett stort leende 😃😃
 
Promenad till jobbet genom ett småregn var bara så mysigt 🍂🍁
 
När jobbet var klart sprang jag hem, även det såå mysigt på regnvåta vägar ❤️
Mackor, te och tända ljus njuter jag nu av 😋
 
Ännu en dag går mot sitt slut..
Tacksamhet är det jag känner över livet ❤️
Njuter av de små sakerna ❤️
Tar ingenting för givet!
 
Skapa dig den tillvaro du vill ha ❤️
 
Kram Linda ❤️

Kommentarer:

1 norrbotten emma:

skriven

mums va gott :)

ha de bra

Svar: Väldigt gott :)
LINDA

Kommentera här: