Mera kvarg!

 
Nytt i kvarghyllan 😃
 
I veckan fick jag syn på nya kvargburkar från Lindahls 👍
Såklart var jag tvungen att köpa hem 😉
 
Har testat dessa 2 och tänkte ge min åsikt om dem 😃
 
Banan/Valnötssmak:
Jag hade höga förväntningar på denna burks innehåll då det låter toppengott 😋
Men..
Nej, den gick inte helt hem hos mig faktiskt 😔
Lätt konstgjord smak och inte särskilt tydlig smak av vare sig banan eller valnöt..
 
Betyg 2 av 5 kvargburkar
 
 
Kvarg med kaffesmak?
Jag älskar kaffe ❤️
Jag älskar kvarg ❤️
 
Denna smaken var god 😋
Mild smak av kaffe och en krämig kvarg 👌
Betyg 4 av 5 kvargburkar.
 
Jag var bara tvungen att göra en cheesecake med denna i 😉
Den blir mitt fika i eftermiddag 👍
 
Min kära sambo fyller år idag ❤️
Jag har köpt en prinsessbakelse till honom, så vi får båda fika vi gillar senare idag 👍
 
Hoppas DU njuter av denna härliga lördag ❤️
 
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: