Att gå utanför komfortzonen 👊

Hej finisar 💜
 
Hoppas denna fina vårdag bjudit på en massa leenden och solen lyst i ögonen ☀️
 
Jag startade min dag med en skön promenad följt av en härlig frukost 👏👏
Livskvalitet 👌
 
Det var dock en hel del tankar och oro inombords..
Varför?

Idag skulle jag tvingas kliva utanför min komfortzon 😱


Jag hade som uppgift att prata inför 50 kollegor på jobbet,

om projektet IcaKlassikern som jag kommer jobba med framöver.


Ser med spänning fram emot detta projekt,

men att prata inför folk är fortfarande lite sådär obehagligt..


Men det är det där med att göra det man tycker är obehagligt 

trots att ens inre skriker NEJ! 😱

Att gå utanför sin komfortzon..

Det är jobbigt men oj så bra att utmana sig själv 👍

Jag gick dock och ältade detta mer eller mindre hela dagen 😁

Men bestämde mig för att enda sättet jag kunde misslyckas på var att inte genomföra det!

Och..

Det var en skön känsla att genomföra det! 👊

 

Att jag dessutom spontant greppade en ostmacka till fikat och kände att det var ok!

Den känslan! 👊


Vadå kanske du tänker..
Ta en ostmacka, what?
Men för mig..
För mig är det STORT!
Överraskade t o m mig själv när jag gjorde det!
Baguette (inte minsta surdeg!), med smör å ost!
Det hade inte funnits på världskartan för 10 år sen!

 

Känner mig friare än någonsin 💜

Ett mellanmål av många och det gav mig fin energi i benen när jag sprang  hem =

klapp på axeln Linda 👊👊

Imorgon ska jag göra presentationen för resten av kollegorna 👍

Nöjd med dagens insats, och laddad för repris! Liiite bättre 😉

 

" Believe in yourself! You are a star " ❤️❤️

Kommentarer:

1 Chatrine:

skriven

Ja - du är verkligen en stjärna! Heja dig :-)

Svar: Men vad du är gullig Chatrine 💜Tack 🌸🌸
LINDA

2 Helena:

skriven

Härligt! Du är grym :) Förstår precis känslan när man helt plötsligt inser att man klarar massa saker som inte funnits på världskartan för några år sedan och nu är det ingen "big deal" längre. Var stolt över dig själv! Och tack för att du delar med dig!

Svar: Tack fina du för peppen 😃 Så väldans gött att känna att det är jag, Linda!, som styr över mina handlingar och gör det JAG vill, inte det en inre demon säger till mig att göra 😁
LINDA

Kommentera här: