Chokladtips!

 
Jag älskar choklad ❤️
 
Testade en nyhet i veckan 👍
Marabou Premium- serien har ett par smaker som jag gillar så denna var jag nyfiken på..
 
Chokladen är förpackad i två separata paket, typ som bars,
lite kul och bra om man inte vill äta hela kakan på en gång 😉
Jag gillar de rejäla bitarna det blir när man bryter 👏👏
 
Jag förvarade den i kylen en stund innan servering,
då var det lätt att bryta bitar och jag gillar kall choklad 😃
 
Chokladen är god och ger mersmak 😋
Trevliga bitar av tranbär och crunch från pekannötter 👍
Eftersmaken är inte alls söt utan balanserad 👌
Jo, jag gillar denna!
 
Betyget blir 3,5 kaffeböna av 5 👍

Kommentarer:

1 ISA:

skriven

oj. intressant kombination! haha. Men choklad brukar vara gött så ;)

Svar: Choklad är aldrig fel ;)Jag köper typ bara choklad på Pralinhuset och fullständigt älskar den!!
Har du inte testat deras så gööööööör :)
Men denna är lätt värd att köpa och mumsa tycker jag!
LINDA

Kommentera här: