Ica-Klassikern!

Hej på er 😃
 
Som ni kanske vet så gillar jag att röra på mig 🏃🚵🚶
Som ni kanske vet så jobbar jag på Ica 🍏🌶🧀🍞
 
Nu satsar vi på att fler ska hitta glädjen i att röra på sig 👏
Nu introducerar vi Ica-Klassikern 👍
Som En Svensk Klassiker,
fast du har mer tid på dig och du gör den på dina egna villkor!
Visst låter det spännande 😃
 
Jag har fått äran att verka som inspiratör för Ica-Klassikern på Maxi Barkaby där jag jobbar! 
Spännande och superkul 👏👏
 
Denna veckan drar cykelmomentet igång, där vi ska cykla 30 mil på 9 veckor 🚵
Shit tänker du kanske nu!?
Men..lugn ❤️
Vi sprider ut distansen så blir det endast 5 km om dagen!
Det klarar du 👍
 
I Barkaby kommer vi att hålla 4 spinningpass för våra deltagare, det första nu på onsdag kl 19. 
För det som är fint är att man kan köra hela eller delar av sträckan på spinningcykel om man gillar det!
Eller så gör man som jag och mixar vanlig cykel och spinning och når 30 mil lätt som en plätt 👊
 
Hoppas ni vill hänga med på Ica-Klassikern 😃
Anmälan på www.icaklassikern.se
 
Jag och min härliga kollega Matilda 😃
 
För de som är med i Barkaby kommer vi att erbjuda er fri cykelservice på vår kunddag 13 maj!
Då kommer Sportson att stå med mig på parkeringen och fixa cyklar för glatta livet 😃
 
Häng på vet jag 👍
Massa fina erbjudanden och rabatter och chans att vinna fina priser
= massa bonus med ditt deltagande, förutom bonusen att din hälsa jublar 👊
 
Nu kör vi 👏👏

Kommentera här: