Jag bestämmer själv!

Hej på er härliga bloggläsare ❤️
 
Hur mår ni? Hoppas ni haft en toppentisdag 😃
 
Ska snart sova men måste bara skriva ner några rader..
Jag är så väldans stolt över mig själv 👊
Får man säga så?
JA, det får man 👊
 
Jag känner att det är jag som bestämmer över mitt liv 👍
Numera kan jag säga så och känna att jag menar det!
Vad menar hon kanske du tänker..?
 
Jo, jag ska försöka att förklara!
Med en bakgrund som ätstörd, närapå död..
Ja, då har det funnits en hel del troll i tankarna kan jag säga 😱
" Du kan inte äta det, inte det, absolut inte det, inte så mycket,
inte på den restaurangen, inte den tiden på dygnet,
du kan inte spontanäta, du kan inte äta tårta, du kan inte.. "
Visst låter det fritt och fridfullt!? 
Noooops 😁
Ett fängelse 😱
 
Men numera 👏👏
JAG bestämmer själv 😃
Jag vet vad jag mår bra av, jag äter vart jag vill, när jag vill, hur jag vill 👊
 
De där trollen har kapitulerat 👍
Det är bara sååå galet gött 👌
 
Ikväll har jag och sambon haft kvalitetstid ❤️
En kaffe på stan i kvällssolen ☀️
Linda spontanfikar en chokladboll en halvtimme innan vi ska äta middag 😂
Den känslan 👌
För mig är det stoooort 👏👏
Ett par koppar gott kaffe och en väldans god chokladboll alltså 👌
 
Efter sista smulan och sista kaffet landat i min mage så gick vi ut i ☀️
Mötte upp två fina vänner vid Prime Burger för middag 😃
Menyn kom in och vi beställde!
För mig blev det halloumiburgare med avocado & philadelphiaost,
i gott bröd och till detta galet goda sötpotatispommes 😋😋
Halleluja!!!
Vi mumsade, pratade och hade galet trevligt 👏👏
 
Vilken mysig kväll vi fick, såå galet tacksam ❤️
Denna maten gjorde mig mätt och belåten 😋
Känslan av att kunna mumsa en burgare efter det utförande som är i menyn
(dvs inte plocka bort det ena och det andra, av anledningen att det är saker jag "inte äter")
och att med ett leende smaska i sig varendaste pommes..
Den känslan 👊😃😋
Jag bestämmer själv 😃
Trollen som tidigare bodde i mina tankar har flytt fältet 🏃
De är aldrig välkomna tillbaka 👊
Jag vill leva mitt liv i frihet ❤️
Så det så ❤️
 
Tid att sova nu, så jag vaknar piggelin imorgon 😃
Morgonjogg och därefter cafefrukost med en vän kommer starta min onsdag underbart ❤️
 
Kom ihåg att vara snälla mot er själva för ni är grymma ❤️

Kommentera här: