Dagen som tog sig đŸ‘â€ïž

 
Hoppas DIN dag varit toppen 💕
Vad har du hittat pĂ„? 😃
 
Min grabb drog ivÀg galet tidigt imorse för en
jobbresa till Holland ✈
Jag sov vidare med klockan stÀlld pÄ 6..
Planen var en 🏃
Men..
Vaknade segast i stan..
Med knĂ€n som skrek đŸ˜±
Ni som springer vet hur detta kÀnns..
NÀr man tvingas stÀlla in ett pass för att knÀna knakar..
😁😁😁😁😁
Dagsstarten kĂ€ndes inget vidare faktiskt 🙃
 
Hade stĂ€mt trĂ€ff med en vĂ€n för frukost i stan 😃
Styrde stegen till Broms för deras fina frukostbuffe' 😋
Det blev en vĂ€ldans bra frukost 👍
Mackor, massa kaffe, massa prat, yoghurt, musli, skratt och ett lass fruktsallad 😃👍😋
Attans vad bra, nyttigt, nödvĂ€ndigt och givande det Ă€r att prata om allt och inget med en vĂ€n 💕
Det gav mig en ljusare syn pĂ„ tillvaron och det behövdes idag 👍
Tack 💕
 
Efter 2,5 timmes frukost skildes vi Ă„t och jag styrde stegen till DjurgĂ„rden 😎
Underbart vĂ€der ☀
Blev en vĂ€ldans skön promenad 👍
Lyssnade pĂ„ mina knĂ€n, skonade dem frĂ„n löpningen och bjöd dem pĂ„ promenad istĂ€llet 💕
 
Hemma runt 13 och dĂ„ vart det lunch 😋
BalkonghĂ€ng, chokladbollsbak och tillhörande uppĂ€tning Ă€gnades eftermiddagen Ă„t 😃
 
En promenad i kvĂ€llssolen, lite styrketrĂ€ning pĂ„ utegymmet & 3:e gĂ„ngen av min löpgrupp Ă€gnades kvĂ€llen Ă„t, vilken energiboost alltsĂ„ 👍
KĂ€nde mig glad och harmonisk nĂ€r jag promenerade hemĂ„t efter passet 💕
 
Fruktsallad, te & choklad har jag mumsat pĂ„ ikvĂ€ll 💕
Jag tokĂ€lskar't 💕
 
TĂ€nk..
Det blev en dag som tog sig 👍
Det som behövdes var tĂ„lamod och ett leende 😃
 
TĂ€nkvĂ€rt 🙃
NÀr du har en "dÄlig dag"..
Dessa kÀnslor kommer inte att vara för evigt..
Det kommer bli bĂ€ttre 💕
Även om saker kĂ€nns hopplösa..
 
Nu ska jag sova sĂ„ sĂ€ger gonatt hĂ€r Ă„ nu 🌾
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jag bara Ă€lskar din blogg 💖 Du förmedlar sĂ„ mĂ„nga bra tĂ€nkvĂ€rda inlĂ€gg som hjĂ€lper mig .😀 Att gömma sig hemma nĂ€r man inte mĂ„r bra Ă€r nog ingen bra lösning ska göra som du trĂ€ffa en vĂ€n ❀. Bra att du lyssnade pĂ„ kroppen och vilade dina knĂ€.👍. Hoppas de snart kĂ€nns bĂ€ttre med dina knĂ€. Kan inte sĂ€ga det för mĂ„nga gĂ„nger men du Ă€r en sĂ„dan insperations kĂ€lla😘.

Svar: Hej 💕Vad glad jag blir att du gillar min blogg 💕
Ja, ett bra tips nĂ€r man inte mĂ„r bra Ă€r faktiskt att ta sig ut och göra nĂ„got trevligt som att trĂ€ffa en vĂ€n 😃
Mina knĂ€n mĂ„r bĂ€ttre idag och jag ser fram emot en finfin dag 💕
Ta hand om dig och ha en hĂ€rlig dag 💕
LINDA

Kommentera hÀr: