Dröm och gör 👊

 
Jag har en massa drömmar 💕
Vill en massa 💕
 
Men att bara drömma..
Att bara önska..
 
Det tar en inte till det man drömmer om 😱
Drömmar är bra 💕
Drömmar ska man ha 💕
 
Men att ta sig från dröm till action..
Det kräver jobb 👊
 
Man klarar tokmycket mer än man tror 👍
Men man får jobba för att nå sina mål 👍
 
Just detta..
Att ta sig från att drömma till att agera..
Det kräver jobb 👊
 
Men..
Om man inte gör jobbet så kommer man aldrig nå sina mål och få uppleva sina drömmar 💕
 
Jag har länge drömt om:
att starta eget..
att inspirera andra till hälsa..
att jobba som instruktör..
 
Nu känns det som att jag påbörjat jobbet och inte bara drömmer 👊
 
Har en löpgrupp på tisdagar 🏃
Ska gå en utbildning till instruktör i IndoorCykling (spinning) i oktober 🚴
Påbörjat utbildning till PT, kostrådgivare och hälsoinformatör på The Academy 😃
 
Vart allt leder..
Vart jag vill att allt ska leda..
Det har jag inget svar på just nu 🙃
 
Men..
Just känslan att VÅGA agera 👊
Att våga ta små steg mot mina drömmar..
Det känns fint inombords 💕
 
Jag ser med spänning och ett stooort leende fram emot framtiden 💕
 
Vad drömmer DU om?
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Du kommer klara det galant😀👍.
Du är en underbar coach redan här på bloggen❤️👍.

Svar: Vilka fina ord ❤️ Tack ❤️
LINDA

Kommentera här: