Turbofart!

Vart tog denna dagen vägen? 🤔
Ska strax sova,
fast jag skulle kunna stanna uppe hela natten 😉
" Jag ska bara liksom " 😂 
 
Vad har DU fyllt och förgyllt din dag med? 💕
 
Jag startade med en promenad ☀️
Energiboost 👌
Sconesfrukost på det 😋
Sen ut i det sköna vädret 🍁
Gick till ett utegym 😃
Körde lite styrka & sen sprang jag hem 🏃
Bra pass = gör mig lycklig 💕
 
Att känna att man lär känna sin kropp mer å mer är en fin känsla 😃
Jag lyssnar på den och känner allt bättre av vad den ber om och vad den behöver 💕
Nu ber den mig om att påbörja operation muskeluppbyggnad, så då lyssnar jag 💕
Tålamodet tas fram och med envishet så ska jag bli stark 👊
Styrketräning alltså 👍
Ett väldans bra komplement till löpning och cykel 👏
 
Chokladbollsbak x 2 har det blivit idag 😋
Jag älskar't ❤️
 
Jobbat på Ica en stund idag 😃
Cyklar till å från jobbet 🚴
Transportträning alltså 👍
 
Ikväll har vi vart å veckohandlat
(alltså jag tokgillar å göra det.. 😂 )
så nu är det laddat för helg 😃
 
Först sova..
Man behöver visst det 😂
Sen blir det en tokrolig dag i skolan 😃👍
Muskellära imorgon, intressant 👏
Ska lyssna, se och lära 👊
 
Gonatt kompisar 💕
 
Inspiration till helgens frukostar..
Dagens sconesfrukost 😋😋
 
Mycket chokladbollar äts det 😉😋
Har ni testat mina favoriter? 

Kommentera här: